Veelgestelde vragen
Heb je vragen over Upshape, ons aanbod of leveringen? Bekijk dan snel onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.
Hoe werkt personal training geven bij Upshape?
Bij Upshape werken we met personal trainers die ZZP'er zijn of ZZP'er willen worden. Je zal je eigen klantenbestand hebben en wij helpen je met klantengroei. Hierdoor kan je jouw eigen bedrijf runnen in de grootste exclusieve PT-only gym van Nederland. Neem contact op via support@upshape.nl voor meer informatie over het geven van personal training bij Upshape.
Wat zijn mijn kosten als trainer bij Upshape?
Onze lidmaatschappen zijn flexibel en variëren in het aantal uren dat je training geeft. Hierdoor zijn we toegankelijk voor gevestigde en nieuwe personal trainers. We doen niet aan verborgen fees. Neem contact op via support@upshape.nl voor meer informatie over onze prijzen.
Hoe kan ik starten met het geven van PT?
We nodigen je graag uit op locatie om kennis te maken, extra informatie te geven en de sfeer van de gym te laten proeven. Als het van beide kanten een match is, dan kan je momenteel op korte termijn beginnen met het geven van PT bij Upshape. Neem contact op via support@upshape.nl om een afspraak in te plannen.
Veelgestelde vragen
Van klanten voor PT
Welke opties zijn er voor personal training?
Upshape PT Gym Den Haag opent haar deuren geleidelijk voor minimaal 20 personal trainers. Hierbij selecteren we onze trainers o.a. op kwaliteit en variëteit in specialisaties. We kunnen hierdoor altijd een ideale match maken tussen jouw wensen en een trainer. Hierdoor zijn we enorm flexibel om aan jouw specifieke wensen te voldoen.
Wat kost personal training bij Upshape?
De kosten van personal training bij Upshape verschilt per trainer. We nemen jouw wensen en situatie mee bij het selecteren van de juiste personal trainer. Hiervoor hebben we enorm veel opties doordat er veel verschillende trainers zijn aangesloten bij Upshape. Je hoeft bij Upshape geen lidmaatschap af te sluiten om bij ons te trainen met jouw personal trainer.
Hoe kan ik starten met personal training?
Je kan starten met personal training bij Upshape door contact met ons op te nemen via support@upshape.nl, zodat we een afspraak in kunnen plannen. Tijdens deze afspraak bespreken we jouw wensen en situatie. Vervolgens koppelen we je aan de juiste personal trainer die aangesloten is bij Upshape. Hierdoor kunnen we een ideale match faciliteren.
Veelgestelde vragen
Bestellen supplementen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Een account aanmaken heeft wel enkele voordelen:
- Volg de status van je bestelling;
- Krijg een overzicht van eerdere bestellingen;
- Ontvang mogelijke toekomstige aanbiedingen en promoties.
Welke betaalwijzen worden ondersteund?
We ondersteunen momenteel iDeal (Maestro), Bancontact, Klarna, Paypal, Visa en Mastercard.
Wanneer krijg ik een gratis cadeau?
Je krijgt een gratis Upshaker vanaf een bestelwaarde van €80,-. Dit is onze luxe shakebeker, geschikt voor al onze supplementen.
Veelgestelde vragen
Levering supplementen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Maandag t/m zaterdag: Doordeweeks voor 23:00 uur besteld, is de volgende dag in huis;
- Zondag: Bestel je zondag vóór 18:00? Dan word je pakket op maandag geleverd.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Nederland: De standaardverzendkosten zijn €3,90 per bestelling. Bij een bestelling hoger dan €39,- profiteer je van gratis verzending.
- België: De standaardverzendkosten zijn €3,90 per bestelling. Bij een bestelling hoger dan €39,- profiteer je van gratis verzending.
In welke landen wordt er geleverd?
Op dit moment leveren wij in Nederland en België.
Veelgestelde vragen
Retour supplementen
Kan ik een product retourneren?
Je kan een product retourneren en je geld terug ontvangen als de retourzending voldoet aan de voorwaarden van retourneren.
Hoe werkt het retourneren van een product?
- Ga naar ons retourportaal via deze link.
- Volg de stappen in ons retourportaal.
- Ontvang automatisch een retourlabel.
- Breng je pakket naar een verzendpunt.
- Wacht op de goedkeuring van je retour.
- Ontvang het bedrag min verzendkosten.
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
- Retourneren mag maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling;
- De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening;
- Het product moet ongeopend, ongebruikt en in verkoopbare staat verkeren;
- Het product moet in de originele verpakking zijn;
- Het product moet zijn gekocht via onze eigen website.
Neem contact op via de onderstaande knop of mail ons direct via support@upshape.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.