Support

Heb je vragen over Upshape, ons aanbod of leveringen? Bekijk dan snel onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Een account aanmaken heeft wel enkele voordelen:

  • Volg de status van je bestelling;
  • Krijg een overzicht van eerdere bestellingen;
  • Ontvang mogelijke toekomstige aanbiedingen en promoties.

Welke betaalwijzen worden ondersteund?

We ondersteunen momenteel iDeal (Maestro), Bancontact, Klarna, Paypal, Visa en Mastercard.


Wanneer krijg ik een gratis cadeau?

Je krijgt een gratis Upshaker vanaf een bestelwaarde van €80,-. Dit is onze luxe shakebeker, geschikt voor al onze supplementen.

Veelgestelde vragen

Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Maandag t/m zaterdag: Doordeweeks voor 23:00 uur besteld, is de volgende dag in huis;
  • Zondag: Bestel je zondag vóór 18:00? Dan word je pakket op maandag geleverd.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • Nederland: De standaardverzendkosten zijn €3,90 per bestelling. Bij een bestelling hoger dan €39,- profiteer je van gratis verzending.
  • België: De standaardverzendkosten zijn €3,90 per bestelling. Bij een bestelling hoger dan €39,- profiteer je van gratis verzending.

In welke landen wordt er geleverd?

Op dit moment leveren wij in Nederland en België.

Veelgestelde vragen

Retourneren

Kan ik een product retourneren?

Je kan een product retourneren en je geld terug ontvangen als de retourzending voldoet aan de voorwaarden van retourneren.


Hoe werkt het retourneren van een product?
  1. Ga naar ons retourportaal via deze link.
  2. Volg de stappen in ons retourportaal.
  3. Ontvang automatisch een retourlabel.
  4. Breng je pakket naar een verzendpunt.
  5. Wacht op de goedkeuring van je retour.
  6. Ontvang het bedrag min verzendkosten.

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
  • Retourneren mag maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling;
  • De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening;
  • Het product moet ongeopend, ongebruikt en in verkoopbare staat verkeren;
  • Het product moet in de originele verpakking zijn;
  • Het product moet zijn gekocht via onze eigen website.
Neem contact op

Neem contact op via de onderstaande knop of mail ons direct via support@upshape.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.